insideinformation

God knows got to make it on my own

Usch.

Kategori: Allt och inget

Förra inlägget var blogg.se som strulade till sig totalt.

För det har blivit den 12sep.
Om mindre än 12h lämnar min syster sverige.
Tror inte någon av er som läser detta, tror inte att någon av mina vänner förstår hur dåligt jag mår över detta!
Jag är sjukt stolt över min syster som ens åker iväg.
Men jag är egoistisk, jag vill ha min syster hemma.
Jag vill kunna ringa eller komma till henne när jag vill.
Vill ha henne hemma så jag kan äta söndagamiddag med henne och min svåger.
Så jag kan visa henne vad jag kan. Så jag kan få höra på henne när hon berättar om sitt liv som student i Lund.
Ja.
Det är faktiskt med tårar som jag skriver detta.
För min familj är mitt liv.
& nu kommer en del av mig åka iväg lite för långt och lite förlänge.

Sen något som tar på mig och magkatarren känner jag.
När jag blir ledsen som jag är nu, så blir jag irriterad & stör mig riktigt mycket på folk.
Kvittar om det är vän eller ovän. Folk är så satans hänsynslösa och har så äckliga stilar.
& i vanliga fall brukar jag kunna ta allt sådant med en nypa salt.
Men mitt huvud är i tusen bitar när jag är ledsen, vill bara ge någon en ordentlig blåsning.
Visserligen är jag tillräcklig mogen för att inte leta fel hos någon så jag kan ge dem en utskällning.
Sen å andra sidan behöver jag inte leta fel.
Inte när man har vissa personer som jag råkar ha omkring mig på vardagarna.

Usch. Jag avskyr mig själv när jag är medvetet ute efter en diskussion som kommer leda till tjafs.
Dum Agnes. Dum moraltant som passar på att predika när hon inte bryr sig om konsekvenserna.


Bättre att vara tyst imorgon.
Bättre att ta ut mig på träningen ist imorgon kväll.
Kommer få mer ont i magen om jag går igång på någon.
Ja träna bort frustration, ilska & tårar.
Ja bäst så.

Ah godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: