insideinformation

God knows got to make it on my own

Doctor?

Kategori: Allt och inget

Min mage är som en jävla berg och dal bana & varit sen i söndags. Inte bara att magen är svullen utan jag är konstant illamående.
& NEJ ingen graviditet här, needs sexytime for babytime.

& inget kvinnligt " problem "heller. Lärde mig skillnaden mellan mensvärk och värk i magen när jag var typ 12.
Kan inte sova så ont det gör, borde inte tränat idag. Fan.

Förstår INTE hur jag ska kunna gå i skolan med denna värken.
& kräftagille på fredag.
Fyfan om jag missar detta... Tillomed fixat snaps förfan. ( the girl who hates shots)
Näe asså får nog ringa farbror dokter imorn.
ALDRIG mått såhär i magen innan!

/ trött ?sjuk? Agnes


Tog ett bad innan. Ansiktsmask & silverinpackning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: