insideinformation

God knows got to make it on my own

Sommaren är kort, det mesta regnar bort.

Kategori: Allt och inget

Har för en gångs skull en väldigt talande rubrik!
Men för mig har det inte varit något större problem.
Jobbat denna sommaren, varit mycket skönt. Dock så behöver jag lära att skaffa en balans, att både kunna jobba & ha kul med vänner osv.
Har inte haft något socialliv att prata om.
Men men! Nu är sommaren slut, börjat skolan ( den kommer igång på riktigt på måndag )
Malmöfestivalen har checkats av & nu är det bara en kräftskiva kvar, sen är det H Ö S T i mina ögon.
Jag har börjat lägga undan pengar till körkortet for real nu. Saftiga pengar som jag hade kunnat ha mkt roligt för! Men what to do :)
Jag har köpt hem produkter från herbalife som ska hjälpa till med träningsresultat. Jag ska föra en journal på papper över det, men kommer kanske inflika här också. Om det hjälper kommer jag garanterat berätta.
Annars är det skolan som är nummer 1.
Förutom dramabrudar som borde fokusera mer på sig själva så är jag så taggad som jag kan bli.
Har fina vänner och trevliga klasskamrater & en skola som ger mig otroligt mycket kunskap.

Ah jag vill ha en bra höst, jag måste ha en bra höst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: