insideinformation

God knows got to make it on my own

Inside information

Kategori: And they call it puppy love

 
sucksuckssuck, waynwayn. 
 
Det är för dig jag gråter när jag verkligen känner efter hur allt är.  
För att i mitt huvud så finns det bild av hur du är med mig. 
& hur perfekt allt är med dig, även när det är rent åt helvete. 
kärlek, kärlek,kärlek.
 
Jag tänker inte på dig när jag är glad, jag tänker inte på dig när det är ljust ute. 
Jag tänker inte på dig alls när jag är rationell. 
& om tankarna ändå har vandrat så är det inte till din fördel. 
 
Men om jag ser en jävla film jävel som jag såg precis. 
2 barndomsvänner, kaos kaos, otroliga hinder mellan varandra men kärlek, de hittar tbx gång på gång till varandra. Som vi. 
Men även ett slut med döden. 
Då blir jag helt knäckt. 
 
För tänk så förlorar jag dig, utan att du faktiskt vet. Utan att jag ställer mig framför dig och är ärlig. 
Att oavsett allt du gjort mot mig, allt vi gjort mot varandra. 
Så älskar jag dig något så otroligt.
Jag tänker inte ljuga nu heller, jag kommer älska någon mer än jag älskar dig. 
Men det gör inte detta mindre värt. 
Jag må vara 18 år & självklart träffat andra, blivit lite förälskad, men inte som i dig. 
oh, jag kommer aldrig vara helt ärlig mot dig. 
Skriver på min blogg, waynar så alla ser. 
Men finns inte en chans att jag skulle berätta för dig.
Frågar du så förnekar jag det. Proud and predjudice. 
 
Jag måste sluta kolla på kärleksfilmer mitt i natten, feeling quite pathetic. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: