insideinformation

God knows got to make it on my own

Fredag & studentfirande!

Kategori: Allmänt

Fredagen började med en FRUKTANSVÄRD bakfylla, mådde riktigt jävla dåligt haha.
Men efter delat en kebabrulle med Hannah så började jag känna mig som människa igen.
Så jag fick hoppa in i duschen och sen börja fixa mig till studenten jag skulle på.
så sjukt god! namnam.

Så efter kebaben och fixandet så hämtades Clara upp och sen vidare till kävlinge där studentfesten för min fina kusin hölls!
Det var lätt en av de bästa festerna jag varit på genom åren.
Ni får bilder men inget skvaller, för helt ärligt så var det bara så jävla roligt där! & en och annan snygging där osså. Min kära kusin känner en del snygga killar märkte jag, så nu har han frågat om jag vill hänga med han till hans polare på midsommar, verkligen värt att fundera på iaf!
nu ska ni få en liten bildbomb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: