insideinformation

God knows got to make it on my own

Inside information

Kategori: Allmänt

Just nu känns ingenting givande.

tappat 15kg, bryr mig knappt.

haft en rolig helg, redan glömd.

 

Jag lever med något som gör att jag bara vill skrika ibland, oförklarlig ilska.

 

Det är inte lätt att vara jag. Men fan det är nog svårare att stå mig nära.

Så många misstag som gjorts pga min ilska. & ändå är den det jag jobbar med mest när det gäller mig själv.

Vill inte vara arg, det tar för mycket energi.

 

 

Blir grymt låg utan honom också, känns som om något saknas.

Jag vill bara kunna resa tillbaka till när vi var barn.

Varnat mig själv, varnat att vi, att du och jag tillsammans, att det skulle sluta rakt åt helvete.

Då hade vi sluppit så mycket kaos. Om vi bara varit vänner.

Våra fina minnen var inte värt detta, det tror jag även du tycker.

Men jag kan inte förstå, ingen kan förstå, du kan inte förstå.

Varför jag fortfarande bryr mig.

oförståligt.

Men jag är inte den vanliga tonåringen, när jag älskar så gör jag det for real.

Det är det enda jag vet.

 

Mhmm

Kollar serier hela tiden, väntar på mitt sommarlov.

Tänker inte gå på någon jävla friluftsdag imorgon.

Ska gå på onsdag (skolavslutning) bara för att visa god vilja.

yeppyepp.

 

Menmen det här med ilskan, den har blivit värre sen jag slutade röka, men det var ingen större chock.

Problemet är inte att jag låter den gå ut över någon med skällsord osv.

Tvärtom kryper jag in i mitt skal och låter ingen komma nära.

Försvinner in i mina serier och filmer.

Svarar inte på sms, svarar inte på samtal.

& om jag gör det så tvingar jag mig själv för jag vet att jag bara får fler sms eller samtal ifall jag inte svarar.

ehm jaja, nog med inside information. Hälften av er som läser hatar mig och blir bara glada nu.

Men jag hatar er tbx och bjuder på detta.

Oavsett vad så är jag ju trots allt ALLTID en bättre människa än er.

 

 

djuptjej_94


Kommentarer


Kommentera inlägget här: