insideinformation

God knows got to make it on my own

lördag/fotboll - Söndag/tv,dator

Kategori: Allmänt

Lördag blev då ännu en bakisdag full med mat,kaka och godis.
& MASSA FOTBOLL.

Denna söndag började med en god frukost.
1 kokt ägg
1/2 avokado
1 knäckemacka.
& gott te!
sedan dess har det inte hänt så mycket. Men kan verkligen känna att jag kladdat med maten de senaste dagarna.
Man vill bara äta äta äta. Men nej nu är det tillbaka till verkligheten.
Så ut och jogga i regnet snart. Tänker även göra ett styrkepass efter.
Känner mig som ett äkta svullo efter dessa dagarna.
Men ja man måste få leva lite också.
& ja jag nådde mitt stora delmål gällande vikten, så därför fick jag dricka.
nu har jag inte långt kvar till jag är klar.
aaah nu ska jag ut och jogga, annars kommer jag aldrig orka!

vet att det är mitt val.
men jag räknar dagarna och det gör ont utan dig.

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay
The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay

Kommentarer


Kommentera inlägget här: