insideinformation

God knows got to make it on my own

Mest en dålig dag

Kategori: Bittra tankar

Jag vaknade imorse av en jävla mardröm om Sverigedemokrater haha! drömde att min pappa blivit en. USCH!
Tur att det ALDRIG kommer hända! 
Men iaf vaknade med sådär lite ont i magen efter mardrömmen, kollade Fb, instagram,sms,och bara insåg hur fake denna världen är. Tankarna snurrar på hos mig och tillslut finns det inte någon som kan få kontakt med mig när jag är på det humöret. 
 
& jag känner mig fake. 
Är så arg, är så besviken & jag fortsätter att hålla käften bara för att det kommer bli ett fruktansvärt drama om jag drar igång en diskussion. 
Denna gången orkar jag inte stå upp för mina åsikter. Jag orkar verkligen inte.
& vad gör det mig till? En av er. NI som aldrig står för något, NI som alltid låter saker hända.
Jag blir till någon som jag deep inside föraktar något kopiöst. 
 
Men sedan gick jag till jobb och allt bara släppte de timmarna jag var där, jag var glad och hade tankarna på rätt ställe!
 
Men såfort jag kom hem, ja då började hela världen snurra igen. 
Massa sms om mitt inlägg om lojalitet, som om det är något att prata om ens. 
Jag säger sanningen bara. Det betyder inte att jag inte älskar mina vänner. För det gör jag & jag behöver dem. Även om jag ibland önskar att jag inte behövde det. 
 
Sedan joggade jag min vanliga kvällsrunda, tårarna bara rann när jag tänkte på Bix som avlivades idag. Så ledsen ledsen ledsen. Helt otroligt hur vissa djur gör intryck på en. 
 
Så joggade med en klump i halsen och tårarna som rann. 
Tur det är kväll så ingen såg mig. Inte för jag brytt mig särskilt, men hade varit drygt om de hade stannat mig för att fråga hur det är med mig. 
Men sen å andra sidan så är den vänligheten inte en del av vår värld längre. Det är iaf mer ovanligt än vanligt med en sådan fråga från en främling.
Jag hade dock skyllt på pollen.
 
Jobb imorgon mellan 16:00-21:10 sen är jag ledig till måndag. 
Såvida jag inte blir inringd. 
Aja, godnatt på er mina vänner & ovänner. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: