insideinformation

God knows got to make it on my own

Midsommar!

Kategori: Allmänt

Goddag mina vänner!
 
Trots det regniga vädret så kan jag känna midsommar känslan. Mysigt!
Får väl börja fixa mig snart, vet inte riktigt när min vän Henke hämtar mig. 
Han är verkligen en ängel som kör och hämtar mig. 
Men har väldigt fina personer runt omkring mig. 
 
MEN till något annat
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, funderar på shorts och någon snygg tröja till. 
Eller långklänning? ehm. Vet inte! 
Klänning är väl ändå det finaste nu när det är midsommar?
 
Ah nu ska jag ta en dusch, sätta in lite silverinpackning.
Måla naglarna och som sagt, bestämma vilka kläder jag ska ha på mig. 
 
Vi hörs säkert senare!
 
puss på er sålänge.
 
 
& Line, tack så mycket för berömet, tur att jag inte är ensam om att vara en nördig djurmänniska! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: