insideinformation

God knows got to make it on my own

Onsdag!

Kategori: Allt och inget

Gjorde kunskapstest på kommunen ( alla rätt )
Fått reda på mina betyg. Mkt nöjd! Men sliter man så får man sin belöning.
Vill skrika på alla som klagar när de skiter i skolan och får skit betyg.
Självklart finns det dem som har sina anledningar.
Men vissa är för mkt.
Vad förväntade dem sig? Att de mirakulöst skulle lösa sig?
Så fungerar ej denna värld!
Får inte mina betyg för att jag är smart, utan för jag kämpat trots tunga stunder.

Anyway
Spontanbesök på IKEA.
Pappa fick nya sängar & jag har nu en riktigt säng hemma hos honom ( nacken tackar och bugar efter 2veckor på soffan. )

Sen var det glass & god mat.
Sen film!
En bra onsdag.

Ska upp om 3 timmar, lägga mig solen och hoppas på att denna torsdag ska göra mig mindre blek.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: