insideinformation

God knows got to make it on my own

Sur Agnes.

Kategori: Bittra tankar

 
Man tror sig veta hur folk fungerar.  
Det är nog det dummaste man kan inbilla sig själv. 
 
Det har kommit till den punkten att jag har inte en enda vän som jag litar på förutom min kusin Frida. Ja och resten av min släkt litar jag på & älskar. 
 
Jag kan absolut älska mina vänner, ha roligt med dem. Det är trots allt vänner fortfarande. 
Men i slutet av dagen så finns där ingen jag skulle berätta mina innersta tankar för. 
Det är inte mitt fel, för de har visat och fortsätter visa att de är inga vänner att lita på. 
 
Hur har ni det? har ni några vänner som ni tycker om och älskar men som ni absolut inte litar på?
 
Jag tror det är rätt vanligt faktiskt, för det är en jävla mad world vi lever i. 
 
Frida är typ den där som ställer upp no matter what. 
 
& Jag tycker att en vän ska vara som henne. 
 
Om jag bråkar med någon eller där är någon som jag bråkat med och är en hater, ja då är det automatiskt att hon ogillar den personen också. & tvärtom. ( FÖR ATT GÖRA DET LITE TYDLIGARE; DETTA INNEBÄR INTE ATT HON BRÅKAR MED PERSONEN MEN ATT HON INTE PRATAR MED DEM ) 
& DET TYCKER JAG ÄR FIIIIIIIIIIIINT!!!!!!!!!!
 
Jag hade aldrig viljat vara " polare " men ngn som sårat eller snackar om någon av mina närmasta polare?
Men som sagt, så fungerar inte mina " polare " de söker bekräftelse från alla och vågar inte ta en konflikt. 
Pussysssssssssss...
 
Jag tycker att detta är en viktig del i en vänskap, att man ställer upp. 
Men fan vad jag märker att det inte är en allmän åsikt. 
 
Jag tycker iallafall att folk borde slå upp orden
 
LOJALITET, VÄNSKAP . 
 
För vad fan får er att tro att jag ställer upp när ni är så här?
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • frida säger:

    Agnes läste nyss igenom allt du skrivit även det över detta inlägg! Du är ju så jävla go och bra på alla vis. Kommer alltid vara den som ställer upp om det skulle vara något! Älskar dig <3

    2012-06-30 | 03:07:49

Kommentera inlägget här: