insideinformation

God knows got to make it on my own

Svar

Kategori: And they call it puppy love

Fick en kommentar " x är en bra kille, våga satsa " ( jag godkänner inte kommentaren så den blir synlig då x namn är med )

Han är en jätte fin kille på alla sätt.
Men det handlar inte om honom, det handlar om mig.

Jag vet inte men att vara singel är inget som jag tycker är jobbigt.
Tvärtom!
& nu när jag börjat komma i form så känns det väldigt bra att få bekräftelse genom att bli "uppraggad"

Alla människor behöver bekräftelse så jag tycker inte det är ngt fel med det.
Alla förtjänar att höra att de ser bra ut oavsett om det är sant eller inte.

Det är inte rädslan för att bli sårad som spelar in här, för jag vet som sagt att han är en bra kille.
Men jag vet inte om jag vill börja träffa någon seriöst.

Tycker ni det är fel? Ska jakten på "kärleken" få styra?

Jag tror faktiskt att om något är meningen att vara med ngn så kommer det hända på ett eller annat sätt.

Just nu tycker jag det känns bra att kunna prata med vem jag vill utan några betänkligheter.
Jag har trots allt inte känt mig singel på riktigt då jag träffade/pratade med mitt ex i många år efter hans och mitt "avslut"

Så hoppas jag är tydlig att det handlar faktiskt om att jag är en egoist i detta fallet.
& att vara en egoist är nyttigt ibland!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Att vara singel kan vara härligt men att dela sitt liv, sin glädje och kärlek med någon annan är guld värt. Ska du satsa så gör de på honom, du kommer aldrig ångra dig - det lovar jag.

    2012-06-18 | 00:49:16

Kommentera inlägget här: