insideinformation

God knows got to make it on my own

Torsdag!

Kategori: Allt och inget

Hejhej alla fina människor!
 
Blogg.se har förändrat jäkligt mycket, det förklarar strulet de senaste dagarna! 
Men tycker att det är en positivförändring, får se om bloggappen också fungerar snart. 
 
Anyway, Torsdag och åh vilket fint väder denna dagen bjudit på. 
Pappa och jag gjorde en spontan resa idag igen, dock kortare. 
Åkte till pappas kusiner som startat upp en fiskbutik i Fulltofta.
Adolfsson fisk heter det. 
Köpte lax, sill och makrill, & makrillen är redan käkad, nom nom ! 
Laxen ska ätas snart, och sillen ja den får hamna på smörgåsen imorgon. 
 
Annars är det att man går mellan trädgården och sängen, underbart. Sommarsommarsommar. 
Imorgon är det midsommar, haft beslutångest om vad jag ska göra, men nu är vinet köpt och jag hamnar ute på landet. 
Kan väl erkänna att en av gästerna är någon som jag tycker om lite extra, så det är anledningen till varför jag hamnar på landet. & mina otroligt fina vänner såklart! 
 
Nu ska jag äta en god laxfile med potatis och gräslök, drääägggeldräggel!! 
 
puss på er! 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: