insideinformation

God knows got to make it on my own

Torsdag/jägers & skvaller.

Kategori: Allt och inget


Torsdag: Då var det förfest hemma hos mig. Mkt trevligt trots lite snea attityder från folk? Som " värdinna" kan jag anse att DET om något är hänsynslöst, det sabbade stämmningen lite iaf. Men inte hela världen, alla har en dålig kväll någon gång.
Sen inne på Studentjägers så hade Hannah & jag så grymt roligt. & jag fick många komplimanger angående min kropp. TACK till er som kom fram, det betyder jätte mycket för mig!<3
Inne på jägers så träffar man ju inte bara sina vänner utan sina ovänner också.
& trots att jag inte var nyktrast på stället så kommer jag ihåg hur en viss person som studerar till frisör ( bitterbrud)
som kommer bakifrån och " dansar" in i mig med knytnäven i bakhuvudet på mig. ( vilken överraskning att x som alltid har fjortisfylla skulle göra något sådant....? )
& jag hade 2 val, slå tillbaka eller bara gå ifrån med värdigheten i behåll.
& ja jag gick. Tänker inte bette mig som 14år.
Tycker sådant är så grymt pinsamt, blev fan full av skratt när det hände.
Men som sagt " pissig personlighet "
& gud vad jag stod och fick höra skvaller om frisörbrudarna sen också, haha förstår inte hur falska dessa brudarna/killarna är mot varandra! & varför i hela friden de snackar så jag hör? Inte så att jag är lojal mot dem? berättade det  för mina polare som inte blev särskilt förvånade av innehållet i skvallret ;)
men tänker inte ta upp det här, för det var FRUKTANSVÄRT låg nivå på skvallret.
Men Torsdagens festande var mer än nice & hade så jäääävla roligt med Hannah!
har fått sjuka blåsor under fötterna & har ett grymt blåmärke på knäet haha.
& när Hannah & jag kom hem, haha så jävla störda. Hade verkligen saknar min exwifie!
Hannah är då bruden jag hängde ihop med hela högstadiet.
& hade såklart roligt med andra osså MEN som t.ex min bästa vän Clara är still seventeen och då är det svårt att hänga ihop en sådanhär kväll. Men hade såklart roligt med henne osså. Men hon och jag är väldigt olika ute bland folk, jag är absolut inte otrevlig, tvärtom. Men jag vill inte vara med vem som helst. Clara hon, ja hon är mer sällskaplig än mig.
Men tack till alla er som gjorde denna torsdag så himla bra!
första drinken på 3,5 månad
inne på Jägers
bildspel på vad som hände där hemma..
Känns som jag slagit mig rätt duktigt haha!

Kommentarer

  • Sandra Strand säger:

    Hej agnes! kunde inte skicka till dig på facebook så får bli här! Tänkte bara säga att när jag såg ditt inlägg la jag ut länken lite i bitterhet och i hast för att du skrev så om mig och mina vänner. Vi känner inte ens varandra och borde inte snacka skit, så förlåt för min del. Tycker dock inlägget var onödigt men din blogg dina åsikter. Du får gärna tycka så om mitt hår men hade uppskattat om du höll de för dig själv, man går ju inte oh skriver ut på facebook varje gång man ser någon med en apful tröja. Jag gillar mitt hår som det är och min personlighet. Jag är ledsen om jag gjort ngt annat för att du ska hata mig men somsagt vi känner inte varandra så du får gärna hata mig om du mår bra av det, men jag förstår inte varför. Tänkte bara clear the air oh säga att jag inte bryr mig elr tar åt mig, och att du är fett grym som gått ner 15 kg, även om jag inte sett dig i verkligheten så syns de på bild!

    2012-06-13 | 00:00:16

Kommentera inlägget här: