insideinformation

God knows got to make it on my own

04:20

Kategori: Allt och inget

Kl är just nu 04:20
Min hund väckte mig runt 4 som den bortskämda jäveln hon är.
Har med henne till min pappa och fy vad hon är trotsig när hon är här.
Vill bara igga hennes dryga skällande.
Men ja tycker om denna hund för mkt så gör alltid allt för henne.
Kanske inte konstigt att hon är bortskämd.......hehe....

Jag vaknade iaf med täppt näsa osså så fick bli allergimedicin direkt, blir lätt så när jag haft en fullfjädrad reaktion dagen innan. Men det känns redan bättre, behöver dock inskaffa ny medicin.
Tablettformen har tagit slut, bara ögondroppar och näspray kvar.
Men känns som en bull sak att lägga pengar på, dock nödvändig.
& nu kan jag inte skicka föräldrarna för att köpa det ( från och med man fyllt 18 så får man hämta ut sina receptbelagda mediciner själv )
Bull för mig som aldrig betalat för min egen medicin mer än när jag bodde hemifrån några månader ;)

Nu ska jag fortsätta sova, undra hur glad pappa är som ska upp snart och som haft en sjukt dryg hund inatt lyssna på. Höhöhehheehihi.

Förresten, ser ut att bli en fin dag, fåglarna kvittar och det är molnfritt?
Jag förväntade mig äkta skitväder?
Får se hur det ser ut nästa gång jag vaknar!

-Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: