insideinformation

God knows got to make it on my own

Agnes aka Miss. Alone

Kategori: And they call it puppy love

Hej fina folk!
Hoppas allt är bra med er!
Jag själv har fått en allergisk reaktion ( ni får en bild om bloggen inte strular )
Bultande röda läppar, ser sönder kysst ut! ( om det ändå vore så väl haha )
Suttit och funderat de senaste dagarna på det här med pojkar.
Jag har ett ex som hängt med i kulisserna i över 4år.
Men även det kommer ta slut ngn gång.

Nu när jag börjat komma i form så har jag ju även märkt ökat intresse från folk omkring, ytligt? Mjaa tror inte bara det.
Från vissa så absolut så handlar det om att jag ser fräschare ut.
Men jag är gladare än innan och från egen erfarenhet så dras folk till glada människor.
Har en del vänner som tror att det är coolast i världen att behandla killar som skit, hångla och vara bittra.
Sjukt oattraktiva brudar! Som man bara klarar av i små doser.
Men men tbx till det här med boys!
Sålänge jag inte tycker om min kropp så har jag svårt att se varför en annan person skulle göra det.
Just därför har jag bestämt att inte fören jag nått min målvikt så tänker jag "dejta"

För tror knappast jag kommer hitta någon som har förståelse för att jag har ett mål.
Men ja saknar att ha en pojkvän.
Saknar att faktiskt ha någon som bryr sig och som kan se på mig när jag är sådär ledsen på alla omkring som
jag har en tendens att bli ibland.
Men sen är jag kräsen, killen måste ha bra värderingar och vara rolig. Inte se ut som han blivit släpad i asfalt och han MÅSTE ha fina ögon eller ett fint leende!!
Sådana hittar man inte överallt...
Men min mr. Perfect finns säkert där ute, annars får man väl vända sig till andra könet? Bli bi, öka chansen till ett förhållande?
Äh. Hör ni hur desperat jag börjar bli? Tragiskt.

Aja, annars så har dagen varit bra, började dagen med 30mins löpning. Sen introduktion inför sommaren. Som elev på en av de bästa vårdskolorna så kunde man det mesta redan. Var där med fina jox & Sofie, så kände inte mig helt ensam! Och på tal om ensam så ska jag sova ensam nu iallafall, nationella i engelska imorgon.
Kommer gå bra.

Förresten Tror ni jag kommer upp imorgon för 3e dagens morgonlöpning? I hope so, really badly!

- Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: