insideinformation

God knows got to make it on my own

Åh

Kategori: Allt och inget

I'm not feeling very good.

Efter en dag i Höör så undrar jag hur fan vissa människor fungerar.
Grannen ovanför är sjukt hänsynslös genom att smälla i dörrar osv, på de mest konstiga tider på dygnet.

Grannen mitt emot släpper ut sin hund som nu stått och skällt i två timmar i sträck.

Jag som ligger med ont i magen och grymt trött efter en allergiskreaktion är kanske extra uppmärksam idag.
Men asså vafan.

Jag tänker iaf åka till landet nu.
Får se hur länge jag stannar där.
Min fina syster har skrivit klart sin C-uppsats så hon tänker slappna av där också.

Min syster E är verkligen en förebild.
Hon har en pojkvän som är en jätte fin människa.
Hon är mer än grym i skolan.
Hon tränar djuriskt mkt och har df osså en sjuk snygg kropp.
Hon bor i Lund.
Hon reser här och där i världen.

Hon har verkligen ett sjukt najsssss liv.
& hon är så fin mot mig.
Hade aldrig klarat mig utan henne.
Hon ska vara borta hela hösten och lite inpå 2013, how will i survive?

Aja, nu ska jag packa!

-Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: