insideinformation

God knows got to make it on my own

I want to break free,

Kategori: Allt och inget

God knows got to make it on my own.

Jag har klarat så mycket de senaste månaderna
Ser ingen anledning till varför jag inte skulle kunna klara allt.
Jag vägrar gå omkring och leva mitt liv efter andras regler.
Jag vägrar vara en brud med värdens största bekräftelsebehov.
Rädd för att folk ska tycka att jag är en översittare
Rädd för att folk ska tycka att jag har för starka åsikter
Rädd för att leva så som jag vill.
Räddräddrädd för allt snack omkring.
Fan asså, jag bryr mig inte längre.

Livet går vidare :)
Absolut ingen som är värd att lägga energi på , bryr sig om något annat än sina egna misstag.
Jag är övertygad om att när jag är gammal och grå så kommer jag inte ångra allt jag gjort, däremot ångra allt jag inte hann göra.
Och jag har blivit så stark, jag mår bra, jag har starka åsikter och fyfan vad jag älskar mig själv!  Redo för livet somfan är jag nu!
Kan efter dessa månaderna känna att, jag klarar av allting. allt jag vill.
& nu är det dags för mig att göra ännu en förändring.
Jag vet inte hur lång tid det kommer ta, kan ta en månad, kan ta ett år.
men när det är gjort så vet jag att då kommer jag ha släppt mitt gamla liv totalt.

- Agnes



2 dagar ( en förklaring till varför jag räknar dagar kommer när jag klarat denna förändring ) Men man kan väl säga att det är ett beroende och att det varit två dagar sen... ;p )
ni får gissa på :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: