insideinformation

God knows got to make it on my own

Det sitter på karmakontot, men det kommer du aldrig förstå!

Kategori: Bittra tankar

Är på så dåligt humör så det finns inte. Anledningen kan jag inte berätta men vem som helst hade varit omänskligt förbannad. Tyvärr är jag inte en person som kan skjuta undan saker när något gått jävligt snett. Jag behöver se folk få straff om de förtjänar det. Men detta är inte upp till mig tyvärr så jag får gå arg som fan tills ja jag vet inte. Måste inse att jag inte kan göra mer än vad jag gör just nu. Men fan det är svårt.

Det är inget som hänt mig direkt men jag är på en tunn linje från att bara lägga ner ibland & denna händelsen har fått mig att spy ännu mer på mänskligheten.

det värsta rovdjuret är människan, det finns inget tvivel om den saken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: