insideinformation

God knows got to make it on my own

Done

Kategori: And they call it puppy love

You should leave if you can't accept the basics.

Men tydligen har han inte viljan eller kraften att låta mig vara.
Så nu är hans nummer spärrat.
Kan erkänna att det är grymt svårt att hålla sig borta från något eller någon man är van vid. Så många dagar, veckor,månader & år. Så många samtal om allt och alla dessa minnen.
Men jag samlade kraft efter senaste bråket.
No way in hell att jag ger upp mina värderingar för denna människa. Redan förlorat så mkt. Men vägrar förlora mig själv.



Så det känns som han pushat sin gräns (blooper!)
Hade inte du högre krav?
Hur kan han vara det största som hänt?

Den där svaga punkten som avgudar denna människa, mhm den punkten vill bara gråta och säga förlåt till honom. ( för vad?)
Men framför allt så vill jag bara träna, nå min målvikt och träffa någon fin människa.

Jajaas, Fredag imorgon och jag vill sola och träna.
Funderar på om jag ska ta fram cykeln och pysa till min pappa imorgon. Vore ju inte fel?

-Agnes

Fin bild på mig och min vän Alex?
Aja, har inga problem med att bjuda på mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: