insideinformation

God knows got to make it on my own

he he he. flåt.

Kategori: Allt och inget

Fick mig en utskällning från en Polhemtjej precis. & asså hon verkar tycka jag var väldigt elak.
men kan väl känna att jag inte ligger i samma klass som hennes blogginlägg som t.ex

"
JAG HATAR DIG DIN FULA RÅTT FITTA JÄVLA FAAAAAAAAAANNNNN SKA KLIPPA AV DIG ÖRONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH FITTAN KAN FAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN JÄVLA SKIT FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag hatar dig du är ful din jävla kossa fitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävla helvete näsa har du fyfaaaan!!!!!! FITTAFITTAFItta, du kan dö. "
DubbelmoralarN
Dessa inlägg handlar inte om mig :)
Men JAG BER OM URSÄKT om någon blev djupt sårad, verkligen.
Nu blir det det plugg så lovar jag att jag ska bli snäll igen.
- Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: