insideinformation

God knows got to make it on my own

Kladd

Kategori: Träningen

Loreen vann!!! Duktigt Sverige.

Dock har jag sjukt ont i magen då jag varit sjukt onyttig. Ångest ångest ångest. Men gott var det..

Chips är och kommer ALLTID vara min svaghet. Men min mage gillar icke det.
Åh aldrig mer :( inte en enda chipsbit var värd denna smärta :(

Menmen, stått stilla med vikten i 2 veckor. tappat 12,5 på 10 veckor (8 egentligen då men ja.. )
Dock byggt muskler denna tiden så antar det kanske kan bero på det?

Men får ska gå ner 2,5kg nu på två veckor så jag kan partaja med gott samvete på min kusins student.
Deffaaaaaaaa somfan asså.
Men det bör jag klara.
Äta rätt är en vana nu, även om det kan vara svårt när det är skola.
Men annars är det skorna på och skogen som gäller.

10 anledningar till att kämpa!

1.jag vill vara nöjd med min kropp
2. Kunna använda kläder som varit för tighta innan
3. Använda bikini utan att skämmas ihjäl
4. Få positivenergi
5. Höga betyg i idrott
6. Inte få ångest när någon föreslår ngt ansträngande
7. Må bra psykiskt
8.kunna ge fingret till er som inte trodde att jag skulle klara detta
9. Kunna dricka utan att tänka på kalorier.
10. Bevisa att trots storlek så är jag samma jävliga Agnes.

Ja osv!
Varit och pratat med några kompisar nu mitt i natten.
Skönt att veta att man alltid har någon.
Men men nu ska denna ledsna brud sova iaf, hoppas magen lugnar sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: