insideinformation

God knows got to make it on my own

Längtan och hopp om en bättre värld

Kategori: Bittra tankar

Kan inte låta bli att fundera på hur livet sett ut om alkohol eller hasch inte funnits?

Tror faktiskt det bara funnits fördelar..
Så många vänner som man förlorat pga dessa droger.
Fina människor som idag sabbat sin framtid.
Sabbat relationer runt omkring sig.

Drömmer om en värld där jag har min bästa vän tbx. En vän som är clean.
Undra om jag någonsin kommer få se det eller om det är en evig dröm.

Jag förstår inte varför folk vill pröva röka på ens.
Det är pinsamt och ger inte dig ett skit.
Förstår inte heller hur folk ser det som status att supa så du blir helt personlighetsförändrad.

Ibland funderar denna partyqueen på att lägga ner alkoholen helt. Inte börja dricka efter detta uppehåll pga träning.
Jag har visserligen en bra relation till alkohol men jag har sett alla baksidor av den också

Djupt va?
Men ja som sagt så är det funderingar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: