insideinformation

God knows got to make it on my own

Måndagmorgon

Kategori: Träningen

Hejhej
Började dagen 1 timme tidigare än vanligt och tog en löparrunda!
25 dagar till min kusin tar studenten och jag vill kunna DRICKA då! men vägrar festa innan jag nått mitt delmål ( har olika delmål för olika belöningar ) Sen den dagen jag når mitt huvudmål ska jag trycka i mig pizza och dricka en öl, hur ont i magen tror ni att jag kommer ha ;)? haha.
Men jag tänker iallafall dra upp tempot på träningen ännu mer nu och dieten ska bli ännu bättre.
Trycka i mig stark mat som sätter igång ämnesomsättningen.
Jag hoppas verkligen att jag fixar detta! Annars blir det inget festande.
- Agnes

Kommentarer

  • frida säger:

    Tycker du är såsåså duktig kusin! Fortsätt så :)

    2012-05-14 | 09:55:48

Kommentera inlägget här: