insideinformation

God knows got to make it on my own

Murar

Kategori: And they call it puppy love

What about me?
Släppa taget om en känsla som ger mig trygghet men som är livsfarlig.
En destruktiv relation. Men väldigt spännande.
Är det dags för mig att ta ännu ett steg i mitt nya liv?
Jag har dumpat vänner som var knas
Börjat träna
Fyllt 18 vilket innebär mer ansvar för ekonomi osv.
Fått jobb.
Börjat planera inför körkortet.
Blivit allmänt gladare.
Men är det dags för mig att släppa murarna jag byggt upp sen jag förlorade min första kärlek?
Är det dags att ge någon annan en chans? Dags att bli genuint självisk?
Mycket att tänka på, men viktigt.
Har som sagt inte viljat "dejta" innan jag nått en av mina delmål ang vikt.
Men men men så verkar det som om min form förbättras snabbare än jag trodde var möjligt.
Min självkänsla och självförtroende har blivit mer kickade :)

Men åh ja, ni ser hur mkt jag babblar about puppy love.

Måste nog sova nu, texten flyter ihop.
Fortsättning följer säkerligen på detta ämne.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: