insideinformation

God knows got to make it on my own

My person

Kategori: Allt och inget

Hur kan det vara att när jag är beredd att fälla en atombomb på världen.
Så är du den enda som märker det?
Varför kan en annan människa verkligen förstå vad jag går igenom?
Vad jag tänker?
Och rycka upp mig från mitt egna svarta hål genom att bara finnas?
Är det att vi är kusiner? Att genom åren så finns det inga hemligheter?
Är det möjligt att det kan vara att du vet allt om mig och ändå älskar mig, Att det är det bandet man måste ha för att märka när ngt är snett.
Eller helt enkelt att du är den enda människan i hela jävla världen som jag vågat visa mig riktigt knäckt och svag inför?
På grund av dig så vet jag vet vad äkta är, df förväntar jag mig att alla andra vänner är det osså.
Shame on me.

Jag älskar dig, you'r my person.
Du är familj & familj står förevigt närmast hjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: