insideinformation

God knows got to make it on my own

Mygga

Kategori: And they call it puppy love

Sovit sen 8 typ och kl är snart 01:20
Kan inte somna om heller då en ful mygga surrar somfan här....
Så ligger och tänker och är lite konfunderad.
Har funderat på det här med blocka
någons nummer, sjukt sugen på att göra det med en person som jag för min egen skull borde blocka.
Tagit väck han från fb så det är väl mest att jag vill se till så jag slipper all kontakt med honom.
Får se om jag bestämmer mig för det eller inte.
Men man är ju allt bra nyfiken på vad han har att säga ibland.
Troligtvis så har han inte mkt att komma med.
Inget som intresserar mig iaf.
Det har han inte kunnat på många år.
Det är bara förväntan av att det ska intressera mig, sen när smset kommer så vet man till 99% vad det innehåller.
Och jag orkar ej med någon som i verkligheten är en sjuk mes med sina polare och låsas vara en man när han är med mig eller smsar osv.
Det funkar inte riktigt för mig med sånt beteende.
Känns verkligen som en block lär inträffa, trots att jag bryr mig om honom. Nuuuu ska jag iaf sova vidare!
Myggan är fett döööööd nu osså

- Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: