insideinformation

God knows got to make it on my own

Onsdag

Kategori: Allt och inget

" ni som inte har rester kan vara hemma "
okej, tacktack skolan!
Så här chillar jag hemma.
efter 3 knäckemackor, ett avsnitt Rookie blue så börjar jag bli rastlös.
Sitter och försöker renskriva min matte så jag kan lämna in den utan att skämmas.
Min handstil är förjävlig.
Hmhmhm om 2 timmar ska jag på delegeringskurs.
Bör väl inte vara så svårt.
Börjat längta riktigt mycket till sommaren nu, för jag ska arbeta 8veckor vilket innebär moneeeey.
räknar att runt 12 000 kommer få gå till körkoret.
Men resten? åååh, kanske kan bli en resa på höstlovet trots allt?
något extra kommer det bli iaf!
ååh. Sitter och tänker på mat hela tiden.
Snart dags för den där tiden i månaden.
Vågen jävlas fortfarande med mig, trots att jag tränar och äter rätt så vägrar den ändra på sig.
Men pratade med min rådgivare ( my sister )
och får väl ta och inse att min kropp är inne i en svacka & att min träning behöver utökas ännu mer.
som jag sagt innan så är 12,5 kg inte fy skam att tappa på så kort tid.
Men jag behöver verkligen tappa 2,5 kg nuuuuuuu. Så jag kan nå en av mina stora " delmål "
Då är det lixom fritt fram för mig att börja festa igen.
Fast efter en fest går man ju upp dem igen...eller nä men ni förstår. Det kommer kännas så i huvudet.
Men jag vet att det är musklerna som börjar ploppa upp som gör att vågen inte vill ändras.
Jag märker det på måtten.
& framför allt på kläderna.
Menmen, känner inte alls att detta var en sammanhängande text.
Shit vad gott det hade varit med en riktigt niiiiice thai-middag.
ååh.
& kom på att jag har prov imorgon, fan att jag ska på kurs ikv.
Kommer aldrig kunna få mitt A i naturkunskap om jag inte fixar provet perfekt.
Aja, får se ifall man får tag på ngn i Höörskommun då så jag kan plugga ikv ist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: