insideinformation

God knows got to make it on my own

Ont i magen... but keep on walking

Kategori: Träningen

Hello Hello people!

Idag vaknade jag runt 10 tiden. Men trots mina planer på att ta tag i lite läxor så har det inte blivit av!
Har tyvärr mest hängt inne på toaletten idag.
Jag har haft så jävla ont i magen, jag vet inte hur ni är när magen bara vrider sig men jag ber till gud att det ska sluta.
föreställ er mig tårögd och helt utslagen, viskande
- Gud, om magen lugnar sig, då lovar jag att jag ska vara snäll tills dagen jag dör
sen brukar den helt otroligt lugna sig! Men löftet glömmer jag lika snabbt..
Kanske lite väl dramatiskt, tror inte gud kommer lyssna på mig när det faktiskt är fara för mitt liv :(
MEN jag får skylla mig själv!
Jag gjorde en thairätt igår med kycklingfile och ALLA de starka kryddorna jag hade hemma.
* chilipulver * chiliflingor
* salt * vitpeppar
* grillkrydda* cayennepeppar
* piri piri.
hehe! men gott var det! och stark mat sätter igång ämnesomsättningen.
Har som jag nämnde i mitt förra inlägg börjat träna och sköta kosten.
På grund av det så har jag tappat mer än 11kg på 8veckor.
Tror inte att någon, inte ens jag förstått hur stor jag faktiskt varit. Men nu har det vänt iallafall!
image description Ni som känner mig ser skillnaden!
Idag blir det ut och jogga/powerwalka, egentligen är jag ju som sagt inte riktigt frisk men NO EXCUSES. Kan vila ikväll :)
Men innan träningen ska jag dräggla över säsongsavslutningen på The vampire diaries.
Blir alltid ledsen när det är säsongavslut, men och andra sidan så börjar den nya säsongen av True blood snart så kommer inte sakna vampyrer iallafall!
Men hoppas ni får en bra lördag
Pusspuss

Kommentarer

  • Elenor säger:

    Japp, jag så skillnad så fort vi kom tillbaka efter praktiken du har blivit mycket smalare i ansiktet och över allt :D Så allt ditt slit gör framsteg :)

    2012-05-12 | 13:49:32
  • Agnes säger:

    Tack Elenor, känns skönt när folk märker skillnad och kommenterar det :D

    2012-05-12 | 14:41:41
    Bloggadress: http://insideinformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här: