insideinformation

God knows got to make it on my own

Saknad vän

Kategori: Bittra tankar

För några månadersen förlorade jag min bästa killpolare.
Det var som jag sagt ett medvetet val från min sida.
Man kan inte hjälpa dem som inte vill ha hjälp & när man märker att man mår riktigt dåligt själv över deras livsstil då måste man ta ett beslut.

Men det innebär inte att jag slutat älska honom, kommer aldrig sluta bry mig.
Men det är jobbigt, det gör riktigt ont i mig när jag tänker på alla minnen.
När jag tänker på vilken fin person han är men att hans umgänge är fel.

Jobbigt att känna att man svikit hans familj.
Trots att jag vet att jag inte gjort det. Men skuldkänslor för att ha lämnat honom, även om det bara är 3mån sen.
Vet inte ens om han hade svarat idag om jag ringt.
Får bedöva denna smärta med träning.
För det gör ont utan honom! Men tror knappt att han bryr sig i det tillståndet han är i.

Kommentarer

  • Vicki säger:

    Usch fy

    Den smärtan känner jag allt för väl igen. Gråter nästan när jag tänker på det, men ibland måste man göra något för sig själv, även om det kan verka svagt :/

    2012-05-23 | 20:13:04

Kommentera inlägget här: