insideinformation

God knows got to make it on my own

Ska de inte vara förebilder?

Kategori: Bittra tankar

Jag pratar hår, och då syftar jag på huvudhåret ;)
Det är skadeglädje när jag ser olika brudar från polhem i Lund som går frisör. För? fyfan hur ser dem ut!?
Ser ut som de doppat håret i kiss, aldrig att jag skulle gå till ngn som ser ut så i håret. Skulle aldrig lita på att de kan ta hand om mitt hår!?
En frisör måste ha stil och det är ett big no no när man ser dessa tjejer.
Lär dem inte sig något?
Däremot har jag en vän som går i Hässleholm på en frisörlinje & hon är grymt snygg i håret, för hon tar hand om det.
Jag har själv fått gå med orangehår nu när jag färgade håret blont ( hos världens bästa frisör ) men inte som dessa polhemsbrudar, funderar på om de köpt sådan 30kr färg på Willys?☺
Aa jag tycker det är lite roligt dock, för det matchar deras pissiga personlighet.

Men till annat, just nu sitter jag trött på en buss till Lund. Sov hos Clara inatt då vi var på ett kulturkalas igår.
Jag missar denna onsdagens sovmorgon men ska vila i skolan ist.
& idag ska världens bästa Clara ha matteprov, lycka till!💗
& ber om ursäkt för mitt hat igår, boys will be boys.
Men ni får ha en bra morgon!

-Agnes

Låten som håller mig vaken denna morgon.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: