insideinformation

God knows got to make it on my own

Skit människa

Kategori: And they call it puppy love

Vill bara skrika ibland när jag tänker på oss.
Så ont gör det när jag verkligen tänker efter på alla gånger du förnedrat mig.
Mår fan illa när jag tänker på det.
Vad jag än gjort mot dig, så förtjänar du det.
Varför ska jag gå med dåligt samvete när du krossat mig tusen gånger om.
Hur mycket har jag ens varit värd i dina ögon? Eller ska jag säga hur lite?
Sjukt skrattretande när du säger att du bryr dig om mig. När allt tyder på motsatsen. 
Jag har försökt ge dig allt.
Du har varit så viktig,så  jävla viktig..
Min prins var du, du var du & det fanns ingen bättre. 

Jag är iaf blåst.
& bitter pga puppy love
Jag vill ha någon bra nu.
Men känner mig skadad

Vem fan vill vara med mig som är i så många bitar när det gäller kärlek?

Jag får nog vara singel tills jag dör.
Eller till Alexander Skarsgård inser hur mkt han älskar mig.


Hoj

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: