insideinformation

God knows got to make it on my own

Söndag!

Kategori: Allt och inget

Godmorgon / Goddag!
Började med min morgon med att bli något sjukt irriterad över vilken dubbelmoral vissa ligger inne med på Facebook.
Ska jag behöva påminna er om alla era fyllor som gått rakt åt helvete?
Äh glad att jag slipper baksidan av alkoholen & festandet!
( jag dricker inte alkohol längre och tänker inte göra förrän jag nått min målvikt )
Men men sen satte jag igång musik och började vakna till liv.
Så ska städa mitt rum extra idag, jag ligger inne med massa allergier så behöver damma av ordentligt 1gång i veckan åtminstone ( inte alltid jag är så duktig )
Men ska byta sängkläder och sen vill jag njuta av det fina vädret!
Behöver sätta mig med en bokrapport också.
Söndagar är helt okej ändå!

-Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: