insideinformation

God knows got to make it on my own

Summeerloving

Kategori: And they call it puppy love

Kan ni förstå hur lycklig jag är över att efter så många år, äntligen blivit helt fri!

Jag tänker inte förneka att jag inte träffat andra killar men någonstans har jag alltid tillhört honom.
Och nu är det slut.
Så det är såhär det verkligen känns att inte vara bunden till någon?
Det är skönt, för nu kan jag äntligen ge 110% av mig själv till någon annan.
Nu slipper jag oroa mig för att jag kommer svika en bra kille som förtjänar en ärlig tjej.
För nu kan jag vara ärlig och verkligen ge mig själv chansen att vara lycklig med någon annan.

Har pratat med en speciell person i några år, alltid varit mer än vänner men ändå ingenting.
Ja ni vet säkert hur det kan vara.
Men pga att jag vetat om att jag inte kunnat ge hela mitt hjärta. & jag tycker verkligen om x så just df har jag aldrig uppmuntrat honom. Men nu har vissa saker satts i rullning igen.
Bara tiden som kan utvisa vad det leder till.

Men efter varit fast i en sjuk romans med endast passion och ingen kärlek så blir jag helt mysig i hela kroppen av alla söta sms.

Jag älskar livet, det gör jag verkligen.
& det vore inte fel med lite summeerloving!





Haha älskar bilden iaf! ;)

-Agnes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: