insideinformation

God knows got to make it on my own

tänk fel…

Kategori: Bittra tankar

Hello people!

Fredag & jag har bara färgat håret och tagit det lugnt. Febern är tillbaka och det känns tungt att det inte släpper. Men vad ska man göra! Var iallafall iväg och hämtade min syster idag. Visserligen satt jag bara i bilen hela tiden men jag blev rätt trött av det bara.

Annars så Idag var jag vääldigt nära att röka, blev så jävla irriterad på några personer ! Men jag stod ut och rörde inte en enda cigg.  Det är självklart att jag inte ska låta några omogna fjortisar förstöra mina framsteg! & lugnade ner mig rätt snabbt när jag insåg att vafan, det finns inget jag kan göra mot dem som är värre än att låta dem vara. För att vara som de är, ja det är i mina ögon ett straff nog :) ! Jag undrar mest när de ska sluta bry sig så mycket om mig? smickrande men ovälkommet intresse.

Aja, är rätt trött! blir film och sen sova, imorgon blir det en mysdag med min syster!

 

394946_214864958604937_100002443044959_442933_1348032529_n

” tänk fel om du vill, men tänk själv.. ”

Kommentarer


Kommentera inlägget här: