insideinformation

God knows got to make it on my own

boys..

Kategori: Allmänt

Godkväll! 
 
Har tänkt vidare på det här med vad som är näääjs på killar. 
 
En kille som sjunger bra, jag själv är en sucker för rockballader! 
Den man som sjunger en ballad till mig, han ska jag gifta mig med. 
Jag själv låter dock som en överkörd kråka. 
 
& detta är cheeeeesy, men en man som kör med en hand på ratten sådär avslappnat. 
OBS FÅR INTE VARA EN KÄRRINGABIL
Det ger mig fjärilar i magen! 
 
En kille som är lite " svårfångad "  men som ändå visar vad han vill. 
En kille som är lite ledsen, ajmajgad, en kille med tårar i ögonen. SÅ SÖTT! 
En kille som kan försörja sig själv och inte typ bor i källaren hos sina föräldrar. 
En kille som väcker en med ett gulligt sms. 
Eller en kille som bara kör och träffar en utan någon större anledning. 
 
JA DETTA FÅR EN BRUD ATT FALLA!!!!!
fortsättning kommer följa men jag behöver diskutera detta med mina homies. 
 
Men något som jag är fundersam över, är att ( och nu är vi ärliga här )
Vissa killar förstår inte att vi tjejer inte alltid är seriösa. 
& att vi tagit över mkt av boysen stil. 
Det kan va allt från en kyss till ett ligg. 
Hör man inte av sig dagen efter, förståååå att man inte vill dejta precis. 
 
Detta diskuterar jag och mina vänner ofta, varför det inte är acceptabelt att göra ett fyllemisstag och kanske behålla denna killen som fyllemisstag. 
Sålänge man är ärlig? & man vet om att denna kille inte är mr. Romance precis. 
Men dessa eviga players. 
Jag kan ärligt säga att jag är fruktansvärt kall mot killar jag inte kan tänka mig något med.
Tjejer vill också bara ha ett misstag ibland. 
 
& då kvittar det vad ni än gör, för klickar det inte for real, då är ni bara ett misstag. Som man nykter inte alls vill träffa och " mysa"
 
HÅRD VÄRLD VI LEVER I !!!
 
& fått bekräftat att det är en del killar som läser min blogg!
Gulligt, kommentera gärna hur ni vill att en brud ska vara! & inte bara om hur bääääxig bruden ska vara. 
 
 
 
 
KRAM på er alla! 
& jag känner inte mig alls lika forever alone, vem kunde veta att en blogg kunde locka fram gamla vänner?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: