insideinformation

God knows got to make it on my own

Körskola

Kategori: Allt och inget

Har äntligen fått tummarna ur röven & pengar till körkort.
Så idag tog jag kontakt med en trafikskola här i Höör.
De verkar väldigt trevliga & jag ska dit imorgon.

Har en deal med min syster att jag ska hämta henne på flygplatsen när hon kommer hem från sin praktik i Baku.
Ska nog kunna fixas!

Sen imorn, ska till läkaren & distriktsjuksköterskan.
Har idag skrivit min lista på all medicin jag trycker i mig angående min allergi/er.
Sen magen ska även kollas upp imorgon. Har faktiskt kunnat äta ett halvt äpple utan några konstigheter!
Framsteg.
Sen gardacil sprutan numbero 2 skall tas.

Kommer bli ett fullspäckat läkarbesök.

Sen efter ska jag ta en tripp till körskolan som sagt.
Hoppas bara magen fortsätter vara lugn som den varit de senaste två timmarna.
OPTIMIST!!!

Ah nu ska jag laga mat till mamma & se vad jag får i mig.
Är faktiskt hungrig!

Ps gått ner 3kg på 1,5 vecka.
Detta är ju världens effektivaste diet!?
Skämt å sido.
Jag saknar träningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: