insideinformation

God knows got to make it on my own

Ledsamt

Kategori: Allt och inget

Jaghar gjort en stor resa de senaste månaderna.
Både psykiskt och fysiskt.
& det har varit så skönt.
Men nu sviker kroppen mig.

Gråter ja jag Agnes Lindblad gråter av smärtan i min mage.
Sen är jag helt tom i bollen efter min allergiska reaktion som jag fick imorse.

Pratat med sjuksköterskan igen & det har bekräftats att jag har en inflammerad mage (magkatarr) men att det blivit ännu värre än förra veckan. Så nu ska det behandlas.

Sen fått tider till sprutan och en läkare som tydligen är jätte duktig gällande allergier.
Fin sköterska som hjälper mig. Massa tack till min räddande ängel.

Men att kroppen sviker, det är värsta känslan.
Jag vill till skolan
Jag vill träna
Jag vill övningsköra
Jag vill kunna äta normalt
Jag vill kunna vakna utan svullen hals
Jag vill kunna slippa ögon som blir illröda och svider enormt mkt
Jag vill INTE ha dubbelt så stora läppar
Jag vill inte ha en näsa som rinner utan anledning
Jag vill kunna leva ett normalt liv utan oroa mig för att min kropp gör revolt.

Men det går inte när min kropp sviker mig.

Visserligen är allergin där alltid och lurar, den kanske inte ger mig kramper i magen men den stoppar upp mitt liv.
Den måste väck.


Kommentarer

  • Elenor säger:

    Krya på dig Agnes och hoppas att du blir bra snart :)

    2012-09-03 | 14:47:00

Kommentera inlägget här: