insideinformation

God knows got to make it on my own

SKVALLER om mitt obefintliga lovelife

Kategori: Allt och inget

Imed allt är typ preskriberat så kan jag skvallra ordentligt.

Ja mitt lovelife är jävligt dött. Typ slaktat, obefintligt, forever alone.

Jag har alltid haft x att falla tillbaka till.

Det finns några killar jag träffat som blivit mer än en "kolla film " kväll med möjligt mys. & nej jag knullar inte på en kolla film kväll. Fast hade jag gjort det så hade ni aldrig fått veta, eller? Ha ha.

Men men back on track.
De senaste 4 åren så har jag aldrig blivit varken kär eller särskilt seriös med någon.
Ni ska få höra!

Precis efter jag och mitt ex gjorde slut blev jag totalt förtrollad i en kille.
Det var långa samtal, mysiga kyssar.
sommarnätterna & känslan av att somna i hans famn. Ja det var fint.

Men verkligheten kom igång igen.
& mitt ex, ja han visste nog inte vad han ville och jag var så otroligt kär fortfarande så där var början på exrelationen ( den onda cirkeln ).
Man träffas i smyg osv osv osv.
Så min sommarflört rann ut i sanden.

Sen hade jag några månader av självrespekt ( inget x )
& H kom in i bilden, men även där kom x in och förstörde med sina långa ögonfransar och "charm"
God damn vad han varit bra på att se till att vara number one!

Sen blev det kaos in my lovelife.
Xproblem big time. usch!

Efter det gick jag i som en dimma.
Men SEN kom ett äkta svin in i bilden och otroligt nog är det den relationen som varat längst.
Trots att han var ett ashole haha.
Men det dog också när han erkände att han låg med både sitt ex och en annan ( tackar gud över att jag aldrig blev kär )
Blev dock lite jobbigt när det kom fram att en av brudarna är en släkting till mig.
Öh.
Fast vad ska jag säga, jag var inte oskyldig.
X var i kulisserna all the time.

Det närmaste jag varit en pojkvän var nog i våras.
En kille jag känt i många år, han erkänner att han haft känslor för mig sen högstadiet haha.
Men jag Agnes paranoid Lindblad skrattar och säger att han är säkert bara ute efter sex.
Och sedan friendzonade jag honom totalt.
I efterhand undrade jag varför min reaktion var så, för han behöver inte ljuga för att få sex med någon, & sex kan han få på annat håll, han har alltid ställt upp för mig och aldrig brytt sig om att jag är wierd.

& nu är det försent.

Sedan dess har allt legat på is faktiskt, eller ja denna sommaren bjöd ju på lite möjligheter men det klickade inte.

Men nu börjar jag tröttna på sova ensam, blir väl avis när jag märker att folk omkring skaffat sig höstdejter..
Men ja jag vet inte.
& jag är inte kräsen, begär bara att killen ser okej ut och är snäll.
och friendzoner, ja
Möjligt att det blir så men jag måste känna det där speciella.

Ah jag känner mig ensam!
Jag vill blir kär.. Åtminstone lite förälskad.

Kommer ihåg att jag kände såhär i julas också.. Så tog en chans och började snacka med en kille.
Bjöd hem honom efter några veckor och efter 5 minuter så hånglade han upp mig med sin vidriga
mun.
Kunde känna hans tänderna exakt överallt i munnen.
Vissa borde skaffat tandställning...

Usch nu när jag tänker på det så är killar överskattade.
Usch.
Tror jag är ensam tillsvidare, får be ngn av mina killpolare att hålla om mig.

/ kluven..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: