insideinformation

God knows got to make it on my own

Vad är sexigt?

Kategori: Allt och inget

Vad är egentligen sexigt hos en kille?
OBS DETTA INLÄGGET ÄR SKRIVET MED BLINKEN I ÖGAT, ta ej detta med något större allvar!!

För mig så är ögon viktigt.
Bryr mig inte om personen är vältränad, men jag tänder inte på tjocka män!
Oavsett hur fin insida så skulle jag aldrig bli attraherad!
och för klen vill jag inte heller ha!
Oavsett hur mycket jag tränar osv så är jag inte en miniatyr brud.
Jag har lår, röv höfter och bröst.
Så avtändande om man känner sig som en jättejävel bredvid sin kille, usch nej!
Sen vill jag inte ha en kille som är lika lång heller.

Snyggast är när de är riktigt långa som t,ex Alexander Skarsgård ;)
Men ja sålänge man är över 1,70 iaf!
Jag sj är 1,66.

Men sen hmmm vad söker jag mer hos en killes utseende...?
Inget tror jag!
Men sen kommer det till själva "personen" egenskaper, personlighet osv!

Sexigaste yrket är snickare/handläggare!
Snickarbyxor, bar överkropp, brun och lite skitig. Lite skäggstubb är OK
Vilken kvinna går INTE igång på detta!?

Sen framtiden : vem vill inte ha ett fint hus som ens man byggt, ( förortsdrömmen )
Där ens barn växer upp och man känner alla i området.
Villa barn och Volvo. & vovve!

Men sen kommer
Yrke två!
Polis
En man som tar hand om en, får en att känna trygghet.
Jag tror att alla poliser är grymma i sängen!
Massa frustration som byggs upp av att jaga bovar.
Ist kommer dem hem och fängslar frugan ist!!

Sen kvalitéer som att vara utåtriktad, humoristisk, snäll, inte korkad det ska fan vara en grund.

Alla måste ha mc!! Annars faller dem bort!!

Att träna fotboll eller hockey är även sexigt.

En badboy som behandlar en som en prinsessa är även acceptabelt!

Ja detta var vad jag kom på nu..

Återkommer imorgon om fler sexiga yrken & kvalitéer.

Kommentarer

  • Mandy säger:

    Byggare, OHYES, men överhuvudtaget män i uniform.
    Jag är ju som sagt lite svag för min Officer ( Vi är ju trots allt tillsammans) men män i uniform , eller skitiga män tex Brandmän, mekaniker osv, de går man fan igång på.

    Men ja, badboys är det inget fel på heller:)

    2012-09-05 | 09:05:34
    Bloggadress: http://Mandyronnstam.blogg.se
  • Minns! säger:

    I knew it!

    2012-09-05 | 13:15:54

Kommentera inlägget här: